21 December 2011

WW#10

15 comments:

SYANI said...

Pergh.............. Kalah Subway nih!

Nieza Ishak said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...... meliurr beb

~ana~ said...

hoh....buat org terliur je....hu3x..

kakngah said...

sedeh aku tgk taw... aku mkn roti kosong jek... huhuhu!!

shaza said...

mak ooii,, yang merah tu sos cili ke??

Delicious-Cuppies said...

hantar cheras satu!

Yunus Badawi said...

perghhh...

Berapa hinggit ni?

Syida said...

syani: nak jadi lagi best dari subway!

nieza: ko xpyh nak terliur,meh dtg!

ana: kalau ana nak dtg, mcm jauh pulak.tunggu outlet KL nti ya.

kak ngah: aku da reply diblog mu

shaza: tu tomato la

delicious-cuppies:tiada servis penghantaran =)

YB: RM 10++

Munnafendy said...

umang ai..kat mano nak dapat ni???

mama_umar_maryam said...

ini antara hasil photoshoot mknn tu ke?pastu ko ngap? pehhh

ejaMaria said...

kesin betul kat diri aku sendiri... lapoooo...

ummiross said...

mengancam selera ni syida, mengancam diet ummi jugak hik!

kaklong said...

kalau kau suh kaklong pilih
antara benda ni dengan nasi campor,
kaklong pilih nasi...heheheh!

SD2LIPIDBIOREJUV said...

gorjes bangat kat kedai kopi awak ke ?:)

ermayum

DrSinga said...

sandwich spaceship..