09 January 2012

7 Bulan



Riffa dah 7 bulan

Berat 7.1kg

Tinggi 70cm

Belum pandai merangkak

Tapi dah angkat punggung

Masih suka tidur atas dada mommy

Walaupun kadang-kadang mommy sampai sesak napas

Dah pandai nangis kalau nampak mommy pakai tudung, dia tau mommy nak pegi jalan

Suka kejar pintu, sebab takut kena tinggal

Not really keen to watch tv

Sebab lagi suka baring

Makan banyak

Still fully bf, Alhamdulillah

14 comments:

kakngah said...

aku tgh training raissa tido atas dada..

~ana~ said...

wahhhh....masih fully bf..alhamdulillah...:)

ejaMaria said...

anak no.2 selalu mcm tu - tak kesah tv...

kaklong said...

paling suka kalau baby tidor atas dada..
:)

ummiross said...

comelnya Riffa, sejuk mata bila pandang muka baby ni Syida.

Daddy Ziyyad said...

anak saya dah merangkak, tapi slow lah..hahaha..

transformed housewife said...

comelnya dia senyum. ni tak sabar nak main dgn baby lg ni. kena tunggu lg 5 bln ni.

kakyong said...

amboi.. jap jer dah 7 bulan.. makin ensem

Mama Hanim said...

Dh makin cute.. Geram tgk riffa..fully bf, bagus tu syida.

working mom... said...

tomey nyer dia...

Ermayum said...

dia senyum gini nampak sebijik cam hubby you

mama_umar_maryam said...

eei..bestnyer..tingat dulu maryam pon suke tdo atas dada empuk i,hahaha

Mr.Clive said...

alololorhhh tomelnyer kronologi ni...hehe...suka lah! :D

DrSinga said...

gusi yang licin...