03 April 2012

Double Celebrations!


Last Saturday, birthday Aqid and Papa.

Last Friday baru beli hadiah Aqid

On Saturday, saya terpaksa bekerja.

Nasib baik kat KLCC

Lepas habis kerja, saya singgah dalam KLCC

Beli present untuk Papa pulak

Disamping itu, saya searched the whole KLCC

Cari kek Angry Bird

Mana lah ada!

Papa cakap kat K4

Hampa juga

Pergi Baskin Robbin kat Jasko

2jam,nak beli kek je

Bengang ok!

Tapi demi anak, ku harungi juga


Dah dapat Tranformers, langsung takmo makan kek.


Kek masih keras, tak boleh nak potong.


The next day mak saya pegi kedai kek. Beliau nampak cupcake gambar Angry Bird. Aqid suka sangat. Tapi dia cuma makan burung yang marah tu je.

Cerita ni tak habis kat sini je

Aqid nak makan pizza pulak

Harus ku order by phone je

8 comments:

ejaMaria said...

ini la 'mak orang'... sanggup buat apa saja utk gembirakan anak... ;p

Izan Ishak said...

jenuh juga nak cari kek idaman kalbu ye syida.. nasib baiklah jumpa juga.

kurus said...

ekekke budak2 nie macam2 hal lahh
makan angry birds aje lakk ;)

transformed housewife said...

budak2 ni ada je yg diaorg nak. Nasib jumpa juga kek Angry Bird. hehe

Dr K said...

laaaa....kenapa tak tanya saya..keh keh keh..wife saya/ipar saya insya allah boleh buatkan kek angry bird

~ana~ said...

klau akak dtg rumah ana, mesti lg meriah kan...kan...anyway, happy belated birthday to aqid n papa aqid..:)

Mama Hanim said...

happy belated besday.. Best tu aqid dpt mainan n kek cute cmtu.. Suka tgk anak happy kan..

yana said...

HAPPY BIRTHDAY TUK KEDUA2 LELAKI DLM HIDUP KO SYIDA! dkt kltn mcm senang jek nak carik kek angry bird tu!