13 February 2013

Dari Shah Alam Ke Bangi

Sudah lama sayang meng'eyeing' blogshop untuk memiliki dress yang bersesuaian. Dek kerana size petite yang dimiliki, saya agak skeptikal untuk membeli secara online. Sebab nanti bila kita pakai takut tak sedap/sesuai dengan badan, eventho ada ukuran diberikan. So, saya mengambil inisiatif untuk pegi ke kedai EDZ kat Bangi. Its not exactly an initiative sebab lepas abis meeting kat Putrajaya terus ke Bangi. Adakah itu dipanggil mengular? Ehehehe.


Actually saya tak tau kewujudan kedai ni till saya terbaca kat blog sape tah (banyak sangat membaca blog sampai tak ingat).


Saya memang dah aim dress ni. Tapi menyapu lantai la pulak. Abaikan tudung serabai tu. Kalau aku tinggi macam patung belah kanan tu, mesti sedang elok je kan? Kalau beli, kena alter. Hmmmm....Fikir dulu.....


Keadaan dalam kedai. Masa ni memang takde orang langsung. Sape je yang pegi shopping kat kedai kecil-kecilan at 4pm? Ya, saya conquer ini kedai. Semua saya try. Tapi tak semua saya beli.


Beli jugak dress tu eventho kena alter serta 2 helai skirt kembang setaman yang sangat best. Skirt ni free size, bole bagi mak.

Abis duet dah. Kena bawak bekal hari-hari pegi keje. wuwuwuuwu.

6 comments:

Dr K said...

berbaloi bawak bekal gi tempat kerja sebab dpt beli dress idaman hati...hahaha

Unknown said...

cantik kaler dress yg dipilih tu..satu dress berapa babe?

~ana~ said...

x lama lg mmg dpt jadi model EDz la...sekali dgn zety..hahaha

Syida said...

@fadilah aziz : dress yg kita beli tu RM149 kot.lebih kurang la.

ummiross said...

Kat mana kedai ni Syida, hehe..duduk Bangi pun ummi tak tau. Nak cari juga nanti, insyaAllah.

A D I A said...

Sweet dress tu u. Beli la. Leh je alter kepanjangan dress tu. I ni walaupun feminine (ke?) Tak minat pakai dress3 ni. Rasa terbatas pergerakan. Tak tahu la kot nanti I berhijab I tukar imej habis2an kan.