15 March 2010

My Favourite

Hari ni rasa lain macam sangat.Pening2,rasa tak larat,macam nak demam dan pelbagai perasaan lain.Oit!oit!NoNoNo...Takde maknanya Aqid nak dapat adik lagi.Bukan dalam perancangan tahunan bagi tahun 2010 okay. At least another 3years baru bole Aqid dapat adik. Aku rasa gap 5years adalah yang paling terbaik buat aku dan seisi keluarga.Bukannya ape, yang satu ni pun dah tak leh nak handle.Nak tambah lagi satu?Hmmmm..........


Actually dah 2  minggu aku batuk.Maybe that is why aku rasa tak sedap badan.Perkara ni dah berlarutan for the past 3months. Setiap kali awal bulan je mesti batuk menyerang. I wonder why..... Oleh kerana tak tahan sangat dengan batuk dan etc ni, aku pun terus keluar awal dari ofis dan terus pegi klinik favourite kami sekeluarga. And that is why n3 tajuk dia my favourite.Heheheheeee....Bila aku sampai je kat klinik, takde orang langsung. Yela, time tu baru pukul 4pm. Sape je yang nak datang selain aku? Kalau malam, lain la citenye.


Ni la pandangan dari dalam klinik.
Oh! Lupa nak bagtau, ni Klinik Mediviron yang terletak kat Setiawangsa.Klinik ni menjadi kegemaran Aqid sebab bila jumpa Dr Mariam tu siap cium tangan, hug-hug bagai.Macam klinik mommy dia lak dia buat. Kadang-kadang, rasanya bukan kadang-kadang tapi selalu sangat bila jumpa Dr Mariam tu dia mesti naik atas meja dan cek temperature dia, macam yang Dr buat kat dia.

Ada LCD tau!

Well, interior wise, ok la jugak sebab klinik ni pakai furniture jati.Less maintenance.Good choice Dr Mariam.


Sunyi sepi je.Tiada yang lain ,selain aku....


Siap ada bilik XRay.Aku tak penah le masuk kat situ.

Ops!Berbalik kepada panyakit aku ni, Dr Mariam cakap takde pape. Biasa je. Tiada apa yang perlu dirisaukan. Esok takde MC okay...=)

No comments: