19 April 2010

Yang Ku Cintai Selain Dia?

Selepas sekian lama aku tak berjumpa dengannya, akhirnya pada Jumaat yang lepas kami telah ditakdirkan untuk bertemu kembali. Terasa degupan jantung yang amat laju sekali. Sudah lama aku tak merasakan perasaan yang sebegini rupa. Seriously, aku dah lupa bila kali terakhir kami bertemu......

Aku tau berjumpa dengannya tanpa pengetahuan Asben adalah menjadi kemurkaan yang maha Esa, tapi....aku tak mampu lagi menahan nafsuku. Ya Allah, kau ampunilah hambaMu yang kerdil ini.Aku hanyalah insan biasa, yang lemah. Mengapakah aku diuji sedemikian rupa?

Aku memang obses dengannya! Rupa parasnya yang sejuk mata memandang. Sweet? Of course! Aku tak tahan.........Kalau korang yang tengok, memang confirmed lagi tak tahan.

*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Brownie Obsession@TGIF

10 comments:

Siti said...

mak aiii...mkn sorang2. tak ajak pun kita yer.

syida said...

@siti: lepas pegi land office kat subang tu,trus menyimpang ke subang parade.mcm mna nak ajak siti?time opis hr la...huhu

shaza said...

haha.. aku dah agak dah.. ko mmg suke wat lawak kan..

syida said...

@shaza:tak bole la nak serius sgt hari isnin ni....hehehe

NOR HASMAH said...

sedapnye....nak skit boleh..huhu... ;)

syida said...

@ibuhakimhaikal: mmg sedap,tp agak manis sgt.yum yum yum

Elly Emmy said...

amboi cedap nyer... nak cikit..

MiaSaidin said...

nak sikit..
tp baru je 2 hari lepas dapat makan oreo cheese cake.

syida said...

@uda: amik la, ada lagi satu sudu tu...hehe

@salmia: oreo cheese?sedap tuuuuuu...

Lelord said...

uwaaaa sgt sedap