09 April 2010

Jemputan ke Majlis

Hari  ini adalah hari Jumaat, penghulu segala hari, hari yang paling diberkati. Aku ingin menjemput rakan2 semua untuk bersama-sama memeriahkan Majlis yang tak seberapa ini. Diharap anda semua menerima Majlis ini seadanya. Jikalau terdapat sebarang komen atau rasa tidak puas hati, bolehlah dipanjangkan ke Majlis ini kerana terdapat kotak aduan/cadangan yang terdapat di situ.Majlis yang dimaksudkan ialah
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Majlis Perbandaran Klang

Arini aku akan ke sana pukul 11 untuk projek kat Jalan Kebun. Jangan marah, kawan-kawan...=D

9 comments:

Ejamaria said...

sabar je... nasib baik hari jumaat...

Siti said...

nak marah ker tak yer? huhu....sabar..sabar...hehehe

syida said...

@ejamaria&siti : sabar itu separuh dr iman...hehehe

mamaaerish : said...

jln kebun?.... dkt ngan umh eb tuh... hik3

shaza79 said...

hmm, patutkah aku marah... Atau gelak??

syida said...

@mamaaerish: eh,yeke? tunggulah kemunculan projek baru kami. tak leh reveal skg, nti tak suprise...

temp. housewife said...

takleh nak gi, jauh sgt :P hehe

mamaaerish : said...

ala... eb wat2 surprise x leh ker?... ahaks

syida said...

@shaza: terpulang kpd individu

@temp housewife:tak dapat pegi, tengok gamba pun jadi la

@mamaaerish: nanti muka suprise tu tak natural.diharap bersabar menanti..