30 June 2010

Lagi Aksi Ariel dengan Luna ?


Selamat Menjamu Mata!

19 comments:

kakngah said...

nok... kompem up traffic ko hrni...

WZulhilmi said...

Hahaha.. kelakar!! :)

nigina said...

hahahha lawak betull la... suspen jer..

ejaMaria said...

menci ahhh...

shaza said...

ngapain sih lo' ni buat gue debar bangat.. ku pikirin aksi si cowok ariel sama itu luna maya.. hahaha..

kak long said...

kau memang nk kena syida..
kaklong ingat betul2 tadi...
dah tak saba2 nk downlod...
hisk...

Huda said...

hehe..sgt kelakar :) slmt menjamu mata too..

kakyong said...

hikhikhik... sgt kreatip..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wakenabeb!!!!

SyidaMislan said...

kak ngah,
betul ckp ko kak! cayalah!

SyidaMislan said...

wzulhilmi,
sekali sekala buat lawak camni pun ok kan?

SyidaMislan said...

nigina,
suspen ke?hehehe

SyidaMislan said...

ejaMaria,
jgn la memenci ai!ngeh ngeh ngeh

SyidaMislan said...

shaza,
ko nak tgk ke? kalau ada pun aku tak nak buat n3 psl tu.nanti tak pasal2 blog aku jadi x rated.

SyidaMislan said...

kak long,
nak download? tak agak-agak akak aku sorang nih..

SyidaMislan said...

huda,
sesi cuci-cuci mata.hihihi

SyidaMislan said...

kak yong,
thanks kak!

SyidaMislan said...

leily,
baru teringat rancangan tu...

DrSinga said...

alaaa....
cut tak de???