04 September 2010

Nak Raya Kat Mana?

KL?

-
-
-
-
-
-
-
-
Or
-
-
-
-
-
--
Tanjung Karang?
-
-
-
-
-
-
-
-
-Still tak boleh buat keputusan.....

18 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hehehe dekat jer dedua tue...raya serentak, pagi KL, tgh hari tg karang...ok x??

mama zharfan said...

me tak de pilihan ie raya kat nottingham ajer :p

Salmia said...

mai la raya kedah.. hehehe

kakngah said...

raya je kt mana ko berada skrg...

kakyong said...

tak jauh mana tg karang dgn KL tu..

kl rumah saper, tg karang rumah saper?

susah2.. o-som jer la ;)

ibu_Arifa said...

hihihi..raya kat umah sajer lah kak syida..buat pe pening2..

shaza said...

tg karang ngan kl berapa km?? kampung hubby ko kat melaka kan.. nape tak masuk dalam senarai??

SyidaGorjes said...

kay,
part yang paling penting is pagi raya. memang 2-2 tu dekat je.huhu

SyidaGorjes said...

mamazharfan,
i sedey baca statement u tu.....

SyidaGorjes said...

salmia,
thanks tapi jauh sgt....yg dekat ni pun tak bole nak pilih...

SyidaGorjes said...

kak ngah,
kita tak pernah raya kat kl.tp tahun ni mak beralih arah pulak...

SyidaGorjes said...

kak yong,
kl umah kita dok dgn mak ni ha, tg karang umah atuk. nak osom dgn mak ke?hehehe

SyidaGorjes said...

ibu arifa,
masih dalam dilema....

SyidaGorjes said...

shaza,
kpg hubby aku tak masuk senarai sebab dah confirmed raya ke 2 balik sana. yg jadi maslah sekarang ni ialah kpg aku je.

ERMAYUM said...

dua dua la bukan jauh manapun :)

Huda said...

tak pun malam smpi pagi raya kat kl, pastu blk tg karang..ok?

SyidaGorjes said...

ermayum,
hehehehe...memang tak jauh pun

SyidaGorjes said...

huda,
part pagi raya adalah yg paling penting...=)