24 February 2011

Hangin



Saya sangat takde mood hari ni

Maaf jika saya tak dapat jenguk kawan-kawan

Bila saya hangin

Saya terasa macam nak makan orang

Tapi mengenangkan saya tengah preggy

Saya tak nak anak saya makan orang

So saya pilih makanan yang halal

Tapi ada sesuatu yang saya perasan

Bila saya preggy

Saya cepat naik angin

Sebab tu Aqid pun macam tu juga

Kot....

Ya Allah, berikan aku sedikit kesabaran

.

.

.

.

.

.

Petang ni nak pegi amik Nebs lagi

Saya bukan pengidap asthma

13 comments:

Elyn said...

senyum sikit utk aku bule??

mama_umar_maryam said...

erk..sabo..hanginnnye mmg len mcm tambah2 tgh jd makyong nih..istighfar byk2 k

~ana~ said...

rileks kak..banyak2 kan bersabar yea...

kak long said...

kau hangin la selalu,nanti budak kat dlm tu ikut hagin...sok tak pasal2 ko lak yg hangin jaga dia dlm pantang..!

en_me said...

filet o fish pown ai laike.. ehehe

SyidaGorjes said...

@elyn: =D cukup tak?

@zety: nasib baik aku tak g site harini,kalau tak mesti ada yg kena sembur

@ana:tgh sabar ni

@kaklong: tu la pasal

@en_me:dah bosan makan ayam+daging.perasa orang dia tak jual.

shaza said...

tak baik lagi ke batuk?? aku pun tengah takde mood ni... tu yang cerita nikon tu tak berganjak-ganjak..

kakngah said...

aku dh 3 hr hangen.. asalkan nk turun jek.. dia naik balik... kalau aku dpt langau tu, takde hampun punyer ah!

MasZuber said...

fuhh selamat...

tarik nafas panjang2 kak..:)

ddlea said...

owh...ibu ngandung memang cenggitu... bawak2 la bertenang... pas tu kurangkan gula...

fzy fuzzy said...

saborrrr....

transformed housewife said...

bawak bertendang...eh bertenang. hehehhe jgn mare da...

DrSinga said...

rugi buang serai tu kan !!??